Surat Lantikan dari DC41 ke DG41?

Posted: January 26, 2010 in Uncategorized

Salam…semalam aku telah mendapat surat lantikan sebagai Guru DG41 daripada DC41….tapi satu perkara lagi yang perlu aku buat…iaitu aku perlu mendapatkan pengesahan dari pesuruhjaya sumpah….apa yang menjadi masalahnya..aku tak de masa free pun untuk aku ke Mukah dan Dalat, hajatnyer nak pergi petang ni tapi malangnya petang ni ada relief atau kat sini dikenali sebagai sit in….kat sini ada pejabat daerah Igan…tapi pegawai nyer selalu tak de…tak tahula pergi ke mana…mungkin ada kerja lain kot….tapi tak pe aku sabar menanti…huhuhu

Aku mohon Allah mempermudahkan segala urusan ini….aku kene dapatkan juga cop pesuruhjaya sumpah tu minggu ni jugak…maklumla, kalu kita lambat postkan borang ni…lambat la kita ditemuduga dan dilantik kepada DG41…tengoklah kalu ada masa besok, aku kene ke mukah atau dalat gak….insyaAllah….

Leave a comment